وبـــــــ ســـــایت انجمـــــن مهنــدســی نــــرم افـــــــزار دانشگــــــــاه پیــــــام نـــــــور کرمــانشـــــاه
مهندسی نرم افزار پیام نور ورودی 90/91
به وب سايت انجمن علمي مهندسي نرم افزار خوش آمديد


آب در "آب سرد کن" و ما تشنه لبان مي گرديم!

پرادو سواري دولا دولا نميشه!

نابرده رنج گنج ميسر نمي شود --- مزد آن گرفت جان برادر که کلاه برداري کرد

اسکانيا(scania) بيار باقالي بار کن!

گر صبر کني، ز قوره، لوپ لوپ سازي!

پاتو از پارکتت درازتر نکن!

ادکلن آن است که خود ببويد --- نه آنکه فروشنده بگويد

چاه مکن بهر کسي ، خسته ميشی.

ديگ به ديگ چيزي نمي گه.

جوجه رو هروقت بشمري جيک جيک مي کنه.

کوه به کوه مي رسه ، ميّت رو زمين نمي مونه.

آشپز که دوتا شد هيچ کدوم غذا درست نمي کنن.

 





برچسب ها : <-TagName->،


)
جمعه 22 شهريور 1391برچسب:, ساعت  

 اینو همین الان تو یه سایتی دیدم جالبه..برا ویندوز 7 این ترفند کار میکنه...من امتحان کردم جواب میده..:

 

تصور کنيد در حال کار با لپ‌تاپتان هستيد و تلفن همراه‌تان زنگ مي‌خورد. مجبوريد دست از کار با کامپيوتر بکشيد و با تلفن‌تان صحبت کنيد. 

اما احتمالا خبر نداريد که در ويندوز7 مي‌توانيد به جاي اين کار با کامپيوترتان به تلفن‌ها پاسخ دهيد! 

براي اين کار شما تنها نياز به يک رايانه داريد که داراي بلوتوث باشد. 

با انجام تنظيمات کوچکي در ويندوز 7 مي‌توانيد از ميکروفون و اسپيکر لپ‌تاپتان (يا کامپيوتر شخصي) به جاي هندسفري موبايل استفاده کنيد. 
در اين حالت گوشي شما زنگ ميخورد و همان طور که در حال کار با کامپيوتر هستيد و بدون اينکه دست به تلفن همراهتان بزنيد با استفاده از رايانه‌تان به تماس‌ها پاسخ مي‌دهيد و با دوستانتان صحبت مي‌کنيد. تلفن همراه‌تان هم ميتونه 10ها متر دورتر از رايانه‌تان باشد … .. 

در اين حالت صداي طرف مقابل، از اسپيکر‌هاي رايانه و صداي شما هم از طريق ميکروفون لپ‌تاپتان به گوش طرف مقابل مي‌رسد. 
براي اين کار مراحل زير را به ترتيب دنبال کنيد: 

- بلوتوث تلفن همراه و کامپيوترتان را روشن کنيد. 
- در کادر جستجوي منوي Start ويندوز 7 ، کلمه Bluetooth را تايپ کرده و آيکون آن را اجرا کنيد. 
- بر روي Add Device کليک کنيد. منتظر بمانيد تا بلوتوث رايانه گوشي شما را پيدا کند. 
- مراحل را جهت نصب ادامه دهيد و پيام هاي دريافت شده در رايانه و تلفن همراه را تاييد کنيد.
خوب حالا همه چي آماده است. 
بر روي آيکوني که مربوط به گوشي شماست دو بار کليک کنيد. 
خوب کار تمام است. 

از همين بخش ميتوانيد: 
1-با کليک بر روي اولين دکمه Connect ميتونيد از GPRS روي گوشي‌تان بر روي کامپيوتر استفاده کنيد. (مناسب براي نوت‌بوک‌ها - در اين صورت حتي در سفر هم ميتونيد از اينترنت در لپ‌تتان استفاده کنيد و مثلا در جي‌تاک آنلاين باشيد) .. 

2- با تايپ هر شماره‌اي در کامپيوتر و فشردن دکمه Call ميتونيد تماس بگيريد. 

3- با کليک بر روي سومين دکمه ميتوانيد، يک موزيک را در تلفن همراه‌تان پخش کنيد و صداي آن، به جاي پخش از گوشي، از اسپيکر رايانه‌تان پخش خواهد شد! 

4- و بالاخره با کليک بر روي آخرين دکمه اسپيکر و ميکروفون رايانه ‌تان تبديل به يک هندسفري بلوتوث ميشه که به صورت اتوماتيک پس از اولين زنگ به گوشي، ارتباط تلفني برقرار شده و مي توانيد با دوستان از طريق ميکروفون کامپيوتر صحبت کنيد و صداي دوستتان را هم از اسپيکر رايانه بشنويد. استفاده از اين قابليت خصوصا در نوت‌بوک‌ها و نت‌بوک‌ها به دليل همراه داشتن ميکروفن و اسپيکر داخلي شديدا توصيه ميشود و ميتوانيد به آساني همچنان که به کار با رايانه شخصي تان مشغول هستيد به تماس هاي تلفني هم پاسخ دهيد. 

همچنين در بخش پايين همين پنجره مي‌توانيد از طريق بلوتوث به محتويات تلفن همراه خود دسترسي پيدا کنيد – از اطلاعات نسخه پشتيبان بگيريد و يا فايلي را به تلفن‌همراه‌تان انتقال دهيد. 
اسم سایتی که این مطلب رو از اونجا برداشتم:ایساتیس





برچسب ها : <-TagName->،


)
جمعه 20 شهريور 1391برچسب:, ساعت  

 وایمکس درد چه کسانی را دوا می کند؟

 

صاحبان کسب و کار

بیزینس من ها یا به قول خود مان صاحبان کسب و کار یکی از مشترکان وایمکس هستند. این افراد به دلیل نیاز به اطلاعات فوری خرید و فروش می توانند از اینترنت پرسرعت استفاد ه کنند. اما سوال اینجاست که چرا از وایمکس؟ در جواب می توان گفت که صاحبان کسب و کار بیشتر وقتشان را به سفر مشغولند. این سفر، هم به درون شهر و هم به خارج از شهر مربوط می شود. افرادی که دائم در سفرند و نیاز به اینترنت فوری و پرسرعت دارند، می توانند از وایمکس استفاد ه کنند. د لیل مزیت وایمکس برای چنین کسانی مود م قابل حمل آن است. همچنین اینترنت پرسرعت بی سیم و سیار می تواند درهر شهر یا منطقه ای از شهر مشکل معامله گران نیازمند به اینترنت را حل کند البته اگر در آیند ه مشکل استفاد ه در حال حرکت وایمکس ایران حل شود که معامله گران در راه سفر هم از اطلاعات مورد نیازشان در اینترنت بهره مند خواهند شد.

دانشجوها

ما دانشجوها از گرد ش در اینترنت به هیچ وجه خسته نمی شویم. مخصوصا اگر به دنبال اطلاعاتی برای پروژه عملی یا پایان نامه باشیم. وایمکس هم می تواند یکی از راه های اتصال ما به اینترنت باشد، البته یکی از بهترین راه ها. البته اگر خوابگاهی هم باشیم می توانیم از وایمکس استفاد ه کنیم. علاوه بر خوابگاه سرکلاس ها و در مکان زند گی مان هم می توانیم به اینترنت دسترسی داشته باشیم. سرعت نسبتا خوب وایمکس نسبت به باقی روش های د یگر دسترسی به اینترنت می تواند به ما در رسید ن به اطلاعات مورد نیاز کمک کند. همچنین امکان دانلود بیشتر در وایمکس می تواند دریافت بیشتر دانسته های اینترنتی رابرای دانشجویان راحت تر کند. اگر از دانلود های نا محدود این فناوری استفاد ه کنیم می توانیم استاد هایمان را با اطلاعات صوتی و تصویری دانلود شد ه خوشحال کنیم.

مغزها

منظور از مغزها همان نخبه های ایرانی اند که همواره به دنبال آخرین دانش های علمی، اینترنت را زیر و رو می کنند. کسانی با این مشخصه خود شان هم دانش های علمی مفیدی دارند که به ثبت می رسانند. آنها با در اختیار داشتن اینترنتی پرسرعت هم می توانند از دانش های به روز د نیا آگاهی پیدا کنند و هم اختراعات، ابداعات و دانش های خود شان را به صورت مجازی در اختیار مراکز علمی معتبر دنیا قرار د هند. آنها از این طریق توان برقراری ارتباط مکاتبه ای با دانشگاه های بزرگ دنیا را هم خواهند داشت. چه بسا وایمکس راه ورود شان به آن مراکز یا حتی بورسیه شد نشان را هم باز کند.

خبرنگارها

سرعت انتشار اخبار؛ این مهم ترین اصل در خبرنگاری امروز است. خبرنگارها کسانی هستند که بیشتر زمان عمرشان را به انتقال اطلاعات مشغولند. ارسال و دریافت خبر، گزارش، مصاحبه و اطلاعاتی از این دست یا حتی عکس برای عکاسان خبری نیاز به اینترنت پرسرعت دارد؛ پس چه بهتر که این اینترنت در بیشتر مکان ها همراه و در اختیار خبرنگار باشد. این امر به او کمک می کند تا سریع تر اطلاعاتش را منتشر کند. علاوه بر آن برای گرفتن خبر، گزارش، مصاحبه یا عکس در مورد هر موضوعی نیاز به دانش درباره آن دارد که اینترنت به کمکش می آید. وایمکس می تواند درد بی اینترنتی خبرنگارها را درمان کند. آنها در مکان هایی اطلاعاتشان را دریافت می کنند و سریع تر می توانند آن را به تریبونشان برای انتشار منتقل کنند. در بسیاری از حالات حتی می توانند با سرعتی که وایمکس در اختیارشان قرار می د هد دانش مربوط به سوژه هایشان را دریافت کنند.

کارمند ها

استفاد ه بیشتر از وقت و زمان روز به روز با اهمیت تر می شود. زمانی که صرف رفت و آمد به محل کار می شود، خستگی بیشتر از انجام کار به تن کارمندان می گذارد. همین علت در بسیاری از موارد شاید مانع انجام کار بهینه شود. به تازگی عواملی مثل افسرد گی کارمندان، آلود گی بیش از حد هوا بر اثر رفت و آمد و ترافیک سنگین خیابان ها باعث شد ه طرح دورکاری برای کارمندان مطرح شود. در این طرح تنها اینترنت است که به داد کارمندان می آید. با داشتن ارتباطی مجازی آن با سرعت بالا و امکان استفاد ه در هر مکانی نیاز حضور کارمندان را در محل کارشان به حداقل می رساند. وایمکس راه حلی است که به اجرای بهتر این طرح کمک می کند. اگر کارمندی از مزایای وایمکس باخبر شود، می تواند با خرید آن زودتر داوطلب طرح دورکاری شود.

خریداران و فروشند گان اینترنتی

کشور ما مدت زیادی نیست که امکان خرید اینترنتی را برای کاربرانش فراهم کرده است. با نفوذ اینترنت به خانه ها شاید بتوان گفت تا حدود زیادی از رفت و آمد ها کم شده است. یکی از بزرگ ترین دلیل رفت و آمد ها خرید کرد ن است. این خرید می تواند از سوپر مارکت سرکوچه باشد یا حتی از فروشگاهی در شهری دیگر، بسیاری از شرکت های خد ماتی و رفاهی بزرگ و فروشگاه های کوچک به فروش اینترنتی محصولاتشان پرداخته اند. بسیاری از خریداران هم طرفدار این نوع خرید شده اند. شما هم اگر یک بار از دورن منزل خرید کرده و کالا را در منزلتان دریافت کنید، طرفدار خرید اینترنتی خواهید شد.
برای فروشند گان اینترنتی و خریدارانشان داشتن وایمکس بسیار خوب است زیرا خرید اینترنتی به دلیل چند مرحله بود ن و انتقال وجه از حسابی به حساب دیگر نیاز به سرعت بالایی دارد. همچنین خریداران می توانند در هر منطقه ای که نیازمند کالایی شد ند از این روش استفاد ه کنند.

خوره های دانلود

جدید ترین موسیقی ها، فیلم ها، عکس ها، نرم افزارهای کامپیوتری، بازی های کامپیوتری و مواردی از این قبیل را باید از کسانی سراغ گرفت که ساعت ها پای اینترنت هستند. حتما در میان دوستانتان چنین کسانی پیدا می شوند. شاید هم خود تان یکی از علاقه مندان دانلود باشید. بزرگ ترین مزیت وایمکس بعد از سیار بود نش امکان دانلود نامحدود آن است. شما می توانید در خرید هر نوع از سرعت وایمکس با کمی هزینه بیشتر، اجازه دانلود نا محدود را داشته باشید. در این صورت قدرت رقابت با دوستانتان در آرشیو جدید ترین داده های اینترنت بالا می رود.

کاربران خانگی

کاربر خانگی کسی است که از محل زندگی اش مشترک وایمکس، شود. با این تعریف دانشجوها، کارمندان و یا حتی علاقه مندان به دانلود هم جزو کاربران خانگی به شمار می آیند.اما شاید شما کاربری باشید که بیشتر وقتتان را در منزل سپری کرده و جزو هیچ یک از گروه های یاد شده نباشید. شما احتمالا علاقه مند به حضور در دنیای مجازی برای مرور اخبار روزانه، آموزش از راه دور و انجام اموری از این قبیل در اینترنت هستید. در این صورت وایمکس یکی از راحت ترین راه های رسید ن شما به اینترنت است. اگر علاقه تان به اینترنت در حدی باشد که تنها به منزل ختم نشود، وایمکس بیشتر به درد تان می خورد. در مسافرت ها به شرطی که در منطقه تحت پوشش اپراتورتان باشید می توانید سرگرم دوست مجازی تان شوید. جزو هر کدام از این دسته بندی ها که باشید، وایمکس می تواند نیازهایتان را برطرف کند. اما اگر در هیچ کدام جای نمی گیرید شاید بهتر است با همان دایال آپ یا ای دی اس ال کارتان را راه بیندازید. البته کمی دست نگه دارید و صفحات بعدی را بخوانید. احتمالا پیشنهاد های بهتری دریافت می کنید.
 



برچسب ها : <-TagName->،


)
جمعه 27 شهريور 1391برچسب:, ساعت  

 




برچسب ها : <-TagName->،


)
جمعه 22 شهريور 1391برچسب:, ساعت  

 
 




برچسب ها : <-TagName->،


)
جمعه 22 شهريور 1391برچسب:: طنز, ساعت  

 آموختم که : زندگی سخت دشوار است , اما من از او سخت ترم !

 

 

آموختم که : فرصتها هیچگاه از بین نمیروند ,

بلکه شخص دیگری فرصت از دست رفته را تصاحب میکند !

 

آموختم که : چشم پوشی از حقایق, واقعیت آنها را تغیر نمیدهد !

 

آموختم که : تنها کسی که مرا در زندگی شاد میکند,

کسی است که به من میگوید : تو مرا شاد کردی !

 

 

آموختم که : مهربان بودن , بسیار مهم تر از جنگجو بودن است !

آموختم که : خداوند همه چیز را در یک روز نیافرید !

 

پس من نمیتوانم همه چیز را دریک روزبدست آورم !

وبالاخره آموختم که :
سکوت, قدرت بی انتهاست ،
عشقِ نا پیداست ،
هستی نا آشناست  و دیدن بی انتهاست... .

 




برچسب ها : <-TagName->،


)
جمعه 22 شهريور 1391برچسب:, ساعت  

 موس




برچسب ها : <-TagName->،


)
پنج شنبه 20 شهريور 1391برچسب:موس, ساعت  

 

در سال ۱۹۸۳ میلادی، شخصی بنام “فردکوهن” اولین بار اصطلاحی بنام ویروس کامپیوتری را مطرح کرد. ویروس، برنامه ای بود که میتوانست روی سایر برنامه های کامپیوتری تاثیر بگذارد و آنها را به نحوی تغییر دهد که حاوی یک نسخه از ویروس بشوند. سال بعد، آقای کوهن، تعریف خود را اصلاح کرد و آنرا بسط داد و گفت: یک ویروس کامپیوتری و نه فقط یک ویروس، میتواند از طریق یک سیستم کامپیوتری یا شبکه ای که یوزرها از برنامه های آلوده آن استفاده میکنند، منتقل شود. هر برنامه ای که آلوده شود میتواند همانند یک ویروس عمل کند و بدین ترتیب آلودگی به سرعت رشد خواهد کرد. 
با این توضیحات میفهمیم که ویروسها، فایلهای برنامه ها را آلوده میکنند. اما ویروس ها اغلب میتوانند انواع بخصوصی از فایلها را آلوده کنند و این آلودگی مخصوصا درباره فایلهایی که حالت اجرایی دارند و یا محتویات آنها از اجرا شدن پشتیبانی میکنند احتمال بیشتری دارد به عنوان مثال فایلهایی که در برنامه های مایکروسافت آفیس ایجاد شده و حاوی ماکرو هستند.

ادامه مطلب...



ادامـــــه مطلــــب



برچسب ها : <-TagName->،


)
پنج شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, ساعت  

 

سال 3000به روايت تصوير


 

...           ...

 

...        ...

دنیا خیلی پیشرفت میکنه طوری که

 

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب:

 

 

 



ادامـــــه مطلــــب



برچسب ها : <-TagName->،


 

پیش از این جیمیل به لطف یکپارچه شدنش با Google Translate امکان ترجمه نامه‌ها به ۷۵ زبان مختلف دنیا را ارائه می‌کرد، اما امروز گوگل قابلیت تازه‌ای را به سرویس محبوب ایمیل خود اضافه نموده که از طریق آن کاربران می‌توانند به کی‌برد ۱۰۰ زبان‌ مختلف دنیا از جمله فارسی دسترسی داشته و علاوه بر آن سرویس حرف به حرف نویسی (Transliteration) نیز با جیمیل یکپارچه شده است. به این ترتیب کاربر می‌تواند متن نامه خود را بصورت فینگلیش وارد نموده تا جیمیل بصورت خودکار کلمات معادل فارسی آن را پیشنهاد دهد.
 


ادامـــــه مطلــــب



برچسب ها : <-TagName->،


 مراقب سارق تصاویر مراقب سارق تصاویر شخصی خود باشیدمراقب سارق تصاویر شخشخصی خود با

ایتنا- عکس‌هایتان این‌بار طعمه هکرهاست! جمع‌آوری تمام فایل‌های عکس از سیستم‌ها، و ذخیره آنها روی سرور دیگر، روش این بدافزار است!
 
مراقب سارق تصاویر شخصی خود باشید


پژوهشگران امنیتی از شناسایی بدافزار خطرناک تازه‌ای خبر داده‌اند که ضمن جمع‌آوری تصاویر شخصی کاربران آنها را به یک سرور ناشناخته منتقل می‌کند. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از پی.سی.مگ، این بدافزار که از سوی شرکت امنیتی سوفوس PixSteal-A نام گرفته به رایانه‌های شخصی مجهز به سیستم عامل ویندوز نفوذ کرده و سپس تمامی درایورها را برای یافتن فایل‌هایی با پسوندهای .jpg، .jpeg و .dmp جست‌وجو می کند. 


پس از یافتن فایل‌های یاد شده بدافزار با سروری تماس برقرار کرده و از طریق پروتکل اف.تی.پی مجموعه عکس‌های شناسایی شده را برای آن سرور ارسال می‌کند.
 
در حالی که برخی محققان می‌گویند این سرور در عراق واقع است، موقعیت افرادی که این بدافزار را کنترل می‌کنند هنوز نامشخص است و ممکن است این افراد در هر نقطه‌ای از جهان حضور داشته باشند. 

هنوز مشخص نیست مهاجمان از طراحی و انتشار چنین بدافزاری چه هدفی دارند. 

متخصصان امنیتی به کاربران توصیه کرده‌اند برای درامان ماندن از این بدافزار با تغییر حساسیت فایروال‌های خود برقراری ارتباط اف.تی.پی را غیرممکن کنند. 

آنها پروتکل یاد شده را پروتکلی قدیمی و منسوخ می‌دانند که برای انتقال اطلاعات آنها را رمزگذاری نمی‌کند و برای همین به شدت غیرایمن است.

 

 

شید




برچسب ها : <-TagName->،


)
دو شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ساعت  

یادش به خیر! یک زمانی برای انتقال اطلاعات از یک رایانه به سیستم شخصی خودمان، باید از فلاپی استفاده می کردیم. فلاپی ها حافظه بسیار محدودی داشته و نهایتا به درد انتقال فایل های متنی می خوردند. مدتی بعد CD (لوح فشرده) وارد بازار شد. در یک CD حدود 700 مگابایت اطلاعات ذخیره می شد. از فایل های متنی گرفته تا عکس و فیلم. سپس DVD متولد شد. که فرقش با cd در حجم اطلاعاتی بود که در خود ذخیره می کرد. بیشتر از 4 گیگابایت.

به گزارش ورد آی تی، بالاخره با آمدن ابزاری به نام Flash، تقریبا مشکلات انتقال اطلاعات برای همیشه بر طرف شد. مهمترین برتری فلش ها نسبت به CD یا DVD، امکان تبادل همیشگی اطلاعات بود، یعنی بدون محدودیت در تعداد دفعات نقل و انتقالات. به بیان ساده تر: " فلش مموری یک بار برای همیشه "



اگر چه تاکنون حافظه‌های فلش بسیار پیشرفته‌ای تولید شده است ولی هنوز انتقال اطلاعات بین دو فلش به صورت مستقیم وجود ندارد. U Transfer حافظه فلشی که در تصویر مشاهده می‌کنید به کاربر امکان می‌دهد تا بتواند اطلاعات دیجیتالی درون آن را بدون نیاز به رایانه به فلش دیگر انتقال دهد. روی سطح آن LCD کوچکی وجود دارد که اطلاعات انتقال داده شده به فلش دیگر را نشان می‌دهد. کافی است دو فلش را به یکدیگر متصل کنید تا انتقال داده‌ها صورت گیرد. اگرچه هنوز این محصول رسما به بازار عرضه نشده است اما تقاضا برای استفاده از آن زیاد پیش بینی شده است.
 

 




برچسب ها : <-TagName->،


)
دو شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ساعت  

 برای راحتی کار برنامه نویسان تازه کار و دانشجویان سال یک و دو جدول کاملی از کدهای اسکی به همراه نماد و کد کاراکتری آنها آماده کرده ام که امیدوارم استفاده کنید .


ASCII

Hex

Symbol

32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47

 
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
2A
2B
2C
2D
2E
2F

 
(space)
!
"
#
$
%
&
'
(
)
*
+
,
-
.
/

 

ASCII

Hex

Symbol

48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63

 
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
3A
3B
3C
3D
3E
3F

 
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
:
;
<
=
>
?

 

ASCII

Hex

Symbol

64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79

 
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
4A
4B
4C
4D
4E
4F

 
@
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O

 

ASCII

Hex

Symbol

80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95

 
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
5A
5B
5C
5D
5E
5F

 
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
[
\
]
^
_

 

ASCII

Hex

Symbol

96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111

 
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
6A
6B
6C
6D
6E
6F

 
`
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o

 

ASCII

Hex

Symbol

112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127

 
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
7A
7B
7C
7D
7E
7F

 
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
{
|
}
~


 




برچسب ها : <-TagName->،


 

 

کاریکاتورهای دنیای بدون مهندس

 

مهندسین کامپیوتر

http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/27/05.jpg

مهندسین  هوافضا

http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/27/06.jpg

به ادامه مطلب بروید



ادامـــــه مطلــــب



برچسب ها : <-TagName->،


 سخنانی پند آموز از استیو جابز بنیان گذار "اپل" 


 

مدت زیادی از درگذشت استیو نمی گذره اما من از سخنرانی این مرد بزرگ در  دانشگاه استنورد  خیلی لذت بردم و خوندنش رو به شما هم توصیه می کنم.

 

 



ادامـــــه مطلــــب



برچسب ها : <-TagName->،


)
جمعه 8 شهريور 1391برچسب:, ساعت  

 


پیام نور ای سرای دردمندان
    سرای منطق وتسلیم وعرفان
    در آنجا یافت گردد هر چه خواهی
    ز شیر مرغ تا جان یک انسان
    کتاب هایت سراسر علم و دانش
    که دارد اشتباهاتی فراوان ..
    چو ویرایش کنند هر ترم آن را
    خطاهائی شود افزوده بر آن ..!؟
    اینجا رو ساختنش برا دانشگاه
    کی گفته اینجا بوده بیمارستان
    دانشجویان تو از هر دیاری...
    می آیند داخل تو از دل و جان!!!


 
♣.♣.♣.♣.♣.♣طنز دانشگاه پیام نور♣.♣.♣.♣.♣.♣
 

* اگه خونه تون دزد اومد و چماق نداشتید نگران نباشید ! یکی از کتابهای پیام نور رو بگیرید دستتون!

* اگه خواستید فندق و گردو و …بشکنید و سنگ دور و برتون نبود میتونید از کتابهای پیام نور استفاده کنید!

* اگه خواستید میخی رو به دیوار بکوبید به جای چکش میتونید از کتابهای پیام نور استفاده کنید!

* برای سرمایه گذاری هم می توانید روی کتابهای پیام نور حساب ویژه ای باز کنید!!! دیگه چه دلیلی داره نیم سکه و ربع سکه بخرید؟! کتابهای پیام نور که هست!نرخ رشد قیمتش هم خیلی بیشتر از نرخ رشد قیمت سکه ست.مقایسه کنید…

* اگه مسابقه ای با موضوع خاصی داشتید،یه دونه کتاب پیام نور برای منبع کافیه!مثلا اگه مسابقه ی” تخصصی” ادبیات فارسی داشتید،کتاب فارسی “عمومی” دانشگاه پیام نور رو بگیرید و مطمئن باشید خارج از این کتاب سوالی نمیاد چون این کتاب کل ادبیات تاریخ ایران و جهان رو توی خودش داره!!!


* یه وقت کتابهای پیام نور رو توی دریا نندازید!چون انقدر حجیم و سنگینه یه دفعه دیدید سونامی اومدا ! از ما گفتن بود…

* با کنار هم گذاشتن یه سری از کتابهای پیام نور هم میشه یه دیوار چین درست کرد!

♣.♣.♣.♣.♣.♣طنز دانشگاه پیام نور♣.♣.♣.♣.♣.♣
 



برچسب ها : <-TagName->،


)
جمعه 1 شهريور 1391برچسب:, ساعت  


درباره وبلاگ


<-مهندسي نرم افزار دانشگاه پيام نور->

مدير وبلاگ : <-احسان نظري->
پيوندها
فرم تماس
نام و نام خانوادگي
آدرس ايميل
امکانات ديگر

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 145
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 215
بازدید ماه : 214
بازدید کل : 44309
تعداد مطالب : 175
تعداد نظرات : 131
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


http://nedanedaneda.persiangig.com/saatdaneshga.swf

هدايت به بالاي